סדנת שיווק
שיווק ומכירות הם הם בעצם התכלית של כל עסק, זהו האמצעי ליצירת ההכנסות. עסקים יכולים להיות נבדלים אחד מהשני בסוגי המוצרים או השירותים, אחד מוכר מוצרי מזון, אחר שירותי ייעוץ, אך בסופו של דבר כולם מעוניינים בשיווק ומכירות. כל ארגון מעוניין תמיד לשפר את מכירותיו ולשם כך עליו להשקיע בשיווק. אך השקעה בשיווק היא לא בהכרח השקעה באסטרטגיה שיווקית ומסע פרסום תקשורתי - השקעה בשיווק פירושה גם מתן הכלים הנכונים לאנשי המכירות, הכלים שיעזרו להם למכור יותר - בזה בדיוק עוסקת סדנת שיווק.
קבע עכשיו סדנת שיווק מנצחת לעובדים שלך במחיר ללא תחרות!
העולם שבו אנו חיים עובר שינוים רבים, גם אלו הקשורים להתנהגות הצרכנים והרגלי הקנייה. מי שרוצה להצליח בתחום השיווק והמכירות חייב להיות קשוב לשוק ולהתאים את עצמו לשינויים המתרחשים בשוק. המשמעות של זה היא לאמץ כלים ואסטרטגיות שיווק חדשות, כמו גם לחדד את הישנות. וזה מה שאנו נותנים לכם בסדנת שיווק.
השיווק המסורתי שם את הדגש על בניית מודעות למותג. הוא עושה שימוש באמצעים רבים על מנת ליצור תדמית למותג ודוחף את הפרסום ללקוח בכל דרך המשרתת את המטרה. הוא מגיע לקהלים גדולים, אמנם לא תמיד בפילוח מושלם אך הוא משיג תוצאות. השיווק המסורתי הוא עדיין רלוונטי אך לא ניתן להתעלם מהשינויים בהתנהגות הצרכנים, אם נתעלם ממנה נפספס משהו מהותי וחשוב. הצרכנים המודרניים אינם ממתינים שמידע השיווקי יגיע אליהם. יש להם כלים, בעיקר אינטרנט, בעזרתם הם מחפשים באופן אקטיבי מידע על המוצר. הם עושים זאת בצורה מתוחכמת הכוללת הצלבת מידע מאתרים שונים המציעים את המוצר או מוצרים דומים, בלוגים, מדריכי ווידאו ועוד. השינוי ההתנהגותי הזה מחייב אותנו לעבוד בשיטות של שיווק מודרני. בסדנת שיווק נחדד את ההבדלים בין שיווק מסורתי לבין שיווק מודרני ונדבר על יתרונותיו וחסרונותיו של השיווק המודרני כמו גם הכלים בהם אנו יכולים להשתמש.
למרות השוני בין השיווק המסורתי לבין השיווק המודרני עדיין בשניהם ישנו צורך בבניית מסרים שיווקיים נכונים ובשפה השיווקית המתאימה, ההבדל הוא רק שהיא הופכת למורכבת ודורשת שימוש בטכניקות חדשות. היא גם מביאה איתה יתרונות חדשים, בעיקר בזכות יכולות המדידה המדויקת שמביאים איתם הכלים הטכנולוגיים של עולם האינטרנט. בסדנת שיווק נלמד כיצד להעביר את המסרים השיווקיים בערוצי השיווק החדשים.
סדנה מקצועית, מעשירה ומחכימה שמשפרת את ביצועי העובדים.
סדנת שיווק לארגונים
סדנת שיווק מביאה לארגון שלכם הבנה חדשה על חוקי המשחק המשתנים בעולם השיווק. היא מדברת גם על השיווק המסורתי וגם על השיווק המודרני והיא בהחלט מאירת עיניים ויכולה לתרום לארגון בזכות הכלים שהיא מעניקה. סדנת שיווק אינה מיועדת אך ורק למי שמתעסק בשיווק באופן ישיר, שיווק נמצא בכל מקום והסדנה פונה לקהלים שונים בארגון, מיזמים ומנהלים ועד אנשי המכירות; - כולם יפיקו ערך ותועלת מסדנת שיווק.