מתיחויות במשרד ? חוסר שיתוף פעולה בין הצוות ? או אולי אנשי מכירות מכירות אשר מתקשים להציג את המוצר מול הלקוח? אלו הן בעיות אופייניות לארגונים, מעסקים קטנים ועד גדולים, כולם מתמודדים עם בעיות מסוג זה. אז מה עושים? כיצד ניתן לשפר את המצב וכיצד ניתן לתת לעובדים כלים חדשים שיעזרו להם לצורך ביצוע עבודתם בצורה טובה יותר? התשובה טמונה בסדנאות לעובדים!
חשוב מאוד להשקיע בעובדים ואנו לא מדברים על שכר. חשוב להשקיע בהדרכתם, הכשרתם וכל אמצעי אשר יכול להפוך אותם לעובדים טובים יותר ופוריים יותר. לכן מידי פעם, לצד שגרת העבודה, יש לקחת פסק זמן ולקיים סדנאות לעובדים. הסדנאות שוברות את השגרה ומטפלות בדברים חשובים אשר ביום יום לא מעניקים להם את תשומת הלב הראויה. אך ברגע שלוקחים את הזמן ומקיימים סדנאות לעובדים ניתן לקבל תוצאות באופן מיידי. העובדים המשתתפים בסדנאות זוכים לכלים חשובים, מתמלאים במוטיבציה וחיונית והדבר ניכר בעבודתם.
סדנאות לעובדים הן פעילות מעשירה, אך גם פעילות מהנה המתקיימת באווירה נעימה. הסדנאות יכולות לעסוק במגוון תחומים, כאשר הסדנאות המקובלות עוסקות בתכנים המפיקים תועלת לעובד ברמה האישית, כמו גם לארגון בכללותו אשר זוכה לעובד בעל כלים חדשים ותוספת מוטיבציה.
הסדנאות יכולות להתאים לכל העובדים ולכל הדרגים בארגון, מאנשי המכירות ועד ההנהלה הבכירה. הן יכולות לעסוק בתחומים הקשורים לתקשורת, תקשורת אישית בין אנשים הכוללת הקשבה, הבנה וצורת התבטאות מכובדת ועניינית. תקשורת טובה היא דבר חשוב בארגון בו כולם צריכים לעבוד יחדיו על מנת להשיג את המטרות העסקיות. בעיות תקשורת המבטאות באי הבנות, עימותים ומתיחויות עלולות לשבש את ההרמוניה הארגונית ולפגוע בפעילות הארגון. סדנאות מסוימות, כמו למשל סדנת דיבייט לצורך הדוגמה יכולות להקנות לעובדים את הערכים הללו, לא באמצעות הטפה לשינוי התנהגותם אלא באמצעות השתתפות בסדנת דיבייט בה ערכים אלו הם הכרחיים - זוהי הדרך להטמיע את הערכים בקרב העובדים.
עוד תחום חשוב שבו סדנאות לעובדים יכולות לעזור הוא יכולות הפרזנטציה. לצורך העניין פרזנטציה בארגון יכולה להיות מצגת שעובד נדרש להעביר להנהלה או לצורך הדרכת עובדים או מצגת שנעשית מול לקוחות על מנת לשווק את העסק. לא כולם יודעים איך לבנות מצגת, איך מציגים את הנושא בצורה עניינית ומשכנעת וחבל. היכולת להעביר מסרים בצורה יעילה באמצעות מצגת היא יכולת חשובה מאוד בקריירה. כך ניתן להשיג יותר לקוחות אם אלו עובדים העוסקים במכירות, או להשיג כוח והשפעה בארגון במידה והעובד מעוניין להגיע למשרה ניהולית בארגון.
אצלנו בשרביט תוכלו למצוא מבחר של סדנאות לעובדים אותן אנו מעבירים בהצלחה לארגונים שונים בכל רחבי הארץ. את התכנים בסדנאות אנו מתאימים לאופי הארגון ומטרותיו ותמיד מחפשים אחר הדרכים אשר יספקו את הערך המרבי, גם לעובד וגם לארגון.
ברצוני להודות לך על ההרצאה בנושא "בניית כלים לעמידה מול קהל". תכני ההרצאה תאמו את ציפיותינו וקיבלו ציון גבוה במשובים. במיוחד בלטה היכולת שלך לזהות באופן מקצועי את הדגשים שיש לשפר ולמנף.